Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Great ciec 2007-02-24 5:31

Dag Lucas,
Deze is tot nu toe de best, vind ik.
Vooral de houding van de 2de persoon en de stand van de handen maakt het zo'chinees'.
P.S : Ik zie dat je je weg begint te vinden in PS.

Old 02-24-2007, 04:49 PM
lucasvdb's Avatar
lucasvdb lucasvdb is offline
TE Newbie

Default To ciec: PS versus Picasa

T. Cie
de manipulaties die ik doe gebeuren nog steeds in Picasa. Dat eenvoudig programma kan eigenlijk heel veel. Aan PS ben ik nog altijd niet toe.
Elke manipulatie verkleint wel steeds het bestand in JPG. Voor trekearth natuurlijk geen probleem. Maar misschien wel als ik de foto wil afdrukken.
Eigenaardig ook dat jij en ik die fot goed vinden, en dat ze voor de rest weinig punten scoort op TE.

Mijn Fotoalbum van China is af. Ik bezorg hem je wel eens.

Lucas
Reply With Quote
Old 02-25-2007, 01:03 PM
ciec's Avatar
ciec ciec is offline
TE Newbie

Default Re: To ciec: PS versus Picasa

Picasa is maar een heel klein beestje vergeleken bij PS. Vroeg of laat zul je er toch eens moeten aan beginnen, al blijf ik erbij dat 'fotografie' zich afspeelt achter de camera, niet achter de PC.
Ik kan je wel een heel goed boek aanraden dat zich enkel toespits op 'het verbeteren van fotos' niet op 'het ontwerpen van ...' in PS. Ge moet er echter wel de basistechnieken voor onder de knie hebben.
Als ge wilt en tijd en goesting hebt moet ge daarvoor eens langs komen. Ik ben gepensioneerd eh.
Wat de appreciatie betreft, soms is het inderdaad niet te begrijpen.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules