To PaulVDV: boven - The TrekEarth Forums

Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great PaulVDV 2018-03-20 14:41

Hallo Benny,
Ik meen al gehoord te hebben dat men vroeger naar Chicago verwees wanneer men het had over heel hoge gebouwen. Maar ik weet niet of dat streekgebonden is.
Ik zou eerder aan Manhattan, NYC, denken.
Deze Boerentoren was ιιn van de plaatsen die ik in Antwerpen bezocht op mijn allereerste schoolreis in het basis onderwijs (het vroegere lager onderwijs). En we waren allen heel erg onder de indruk :)
Jij, die van 't stad bent, ben je al ooit boven in de toren van de kathedraal geweest ?
Vele groeten, Paul

Old 03-21-2018, 07:42 AM
BennyV BennyV is offline
TE Expert

Post To PaulVDV: boven

Tot mijn scha en schande moet ik bekennen dat ik nog nooit boven op de kathedraal ben geweest (wel op de Boerentoren). Overlaatst las ik dat het weer mogelijk wordt via tickets via het Vleeshuis en heb ik me voorgenomen om er deze keer wel eens bij te zijn. Maar ja, die toren gaat niet weg en ik ook niet...Toch moet het er eens van komen!

bedankt voor je reactie

Benny
Reply With Quote
Old 03-24-2018, 10:31 PM
PaulVDV PaulVDV is offline
TE Expert

Bedankt Benny,

Ongeveer tien jaar geleden heb ik me eens geοnformeerd over het bezoeken van de toren.
Dat kon toen enkel op woensdag en enkel in het zomerseizoen (ik dacht vanaf mei). Je moest vrij lang op voorhand reserveren en het was een onderdeel van een grotere georganiseerde rondleiding door Antwerpen.

Ik kon me toen niet op een woensdag vrij maken en tijdens mijn zomervakantie was ik op reis. Het is er dus niet van gekomen.

Maar ik blijf wel geοnteresseerd.

Oh ja, men vertelde me toen ook dat het gevaarlijk was ... De toren zou bouwvallig zijn.

Overal ter wereld kan men torens beklimmen.
Er wordt lokaal waarschijnlijk goed aan verdiend.
Maar in ons land is dat wel iets moeilijker.

Vele groeten,
Paul
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules