To Dpbours: Danku! - The TrekEarth Forums

Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great Dpbours 2007-06-20 23:27

Hoi Florian,

Goede uitleg die je daar geeft. Geen idee dat NG zulke workshops gaf, maar wel interessant! En een gelukje met de vogels die je composition in komen vliegen en er wat leven aan geven.
Wat je wel krijgt bij een 300mm lens - en al helemaal als die niet dedicated is maar zoom - dat je foto aardig soft wordt uit het centrum en je een beetje het gevoel van een haze kunt krijgen. Als je die haze al weg werkt in Photoshop, dan komt het vaak met die scherpte al goed. Ik heb een workshop gemaakt.

Verder een mooie plaat hoor, alleen wat soft.

Groeten! Dennis

Old 06-24-2007, 02:09 PM
Florian88 Florian88 is offline
TE Newbie

Default To Dpbours: Danku!

He Dennis!
Bij toeval vond mijn moeder een advertentie van de workshop voor leden. Alleen even een mailtje sturen en mazzel hebben. Er waren 800 aanmeldingen, 80 mochten door in 2 workshops. Ik had de workshop landschapsfotografie met Ruben Smit. Was een erg goed georganiseerde dag.

Wat betreft de workshop. Je hebt inderdaad een iets hoger contrast gemaakt, dat vind ik indd wel interessanter. Maar de hue is iets te hoog in het water ervoor, het is iets te blauw. Maar dat ieder z'n eigen smaak.

Nogmaals bedankt!
Gr. Florian Smit
Reply With Quote
Old 06-25-2007, 10:18 AM
Dpbours Dpbours is offline
TE Expert

Default Re: To Dpbours: Danku!

Dat noem ik mazzel hebben! Lijkt me ook heel interessant.

Ja, ik houd meer van die Nikon colours, maar jij bent een Canon gebruiker hahaha ;-). Grapje.

Groet! Dennis
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules