Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Great anducina 2009-11-10 4:39

I don't know what to say-maybe they only wanted to be nice to the guests (Romanian hospitality, you know...). Not sophisticated people, but nice, in their traditional, rural way. It's a pity that the results of the meeting were not so good, that's really bad. And I'd like to see the tamed deers :) (just kidding...). Anyway, you can be sure that you looked to them as picturesque as they looked to you (to the people there, I mean, not to the deers). Interesting photo. I like it.

Old 11-11-2009, 06:46 AM
TE Junior Member

Default To anducina: Romsilva

Buna,
mersi mult - stiu ca au avut intentile bune, dar eu si stiu cat se fura la Romsilva, si se fura in sfarsit din societate, din "Poporul Roman", daca vrei, adica de la tine. Si tot era atat de superficial, atat de construit si surreal, ca nu numai eu, dar si cei din afara care n-au stiut ce se mai intimpla in Romania, noi toti am ramas fara cuvinte, si a ramas impresie ca tb sa fiu probleme mare, daca s-a inscenat un asemenea spectacol. Si imi era mila de oameni care au fost folosite ca niste actori. Realitatea ar fi fost mai convingator decat acest spectacol.
O zi buna,
Johannes
Old 11-11-2009, 09:01 AM
TE Senior Member

Default Re: To anducina: Romsilva

Ei, adevarul e ca inteleg foarte bine ce spui si nu te contrazic, dar, ce pot sa fac si eu....incerc sa fiu "avocatul diavolului"...sau sa le acord, macar formal, beneficiul indoielii...