Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-02-2018, 06:54 PM
Bergenphotos Bergenphotos is offline
TE Junior Member

Default Albania

Hei, jeg ser absolutt poenget ditt. Jeg ogs er som regel klar p ikke vre dmmende og generaliserende, spesielt ikke etter bare noen dager i landet. Alle land har alle typer folk og forskjellene er i grunn ganske sm. Jeg vil understreke at dette var mine opplevelser og skal p ingen mte vre til hinder for folk som vil reise til regionen. Burde sikkert vrt tydeligere p det. Jeg prvde vel heller f frem et poeng uten ta meg tid til utdype. Da fokuserer man p gjre poenget s tydelig som mulig.

For meg virket det som om organiseringen nrmest oppmuntret til denne typen virksomhet. Og da blir det fort slik, nesten uavhengig av hvor i verden man er. Skal gjre teksten litt mer oppklarende.
Reply With Quote
Old 10-02-2018, 07:45 PM
holmertz holmertz is offline
TE Expert

Det r okej Fredrik. Jag hoppas att jag inte srade dig. Kanske r det s att nr man blir ldre blir man mer respekterad och vnligare behandlad. Men jag minns ocks hur jag jag tyckte att mnniskorna i en stad i stra Turkiet var vldigt otrevliga frsta gngen jag var dr, och jag var ung och oerfaren. Sedan var jag dr flera gnger till under de fljande ren och hade inga problem alls. Folk var hur trevliga som helst, s det r bara slumpen som avgr vilket intryck man fr. Men du r ju verkligen inte oerfaren resenr.*
Hlsningar,
Gert
Reply With Quote
Old 10-03-2018, 07:17 PM
Bergenphotos Bergenphotos is offline
TE Junior Member

Hehe, det er bare bra at du setter meg p plass. Er helt enig i at teksten i utgangspunktet ikke fremsto srlig balansert. Det reflekterte nok ikke helt hva jeg ville formidle. Fint at du tr vre kritisk, det er jo nettopp det som fr man til reflektere. Setter veldig pris p det!
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules