Forums

Go Back   The TrekEarth Forums > TrekEarth Forum Home > Travel

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-22-2006, 02:05 AM
leiju leiju is offline
TE Junior Member

Default End of year visit / visite de fin d'anne : Genve / CH

Hello... Coucou!

ENGI take the plunge and dare write my first forum post on TE *oooh, excitement*
+ I hope I am not posting in the wrong category...
Anyway, getting right down to the point. Are any of you in Geneva/surrounding areas end of next week/beginning of next year? While I have a number of friends to visit, it would be oh so blissful to meet up with fellow TEers who'd love to go for a little excursion and snap away at whatever is to be found around. Not really a TE Trek as I have no specific plan in mind...
I'm also more than open to discover new places around the lake (or further), so if you know a spot or two, or even would like to come along and go for a little hike (trek ;D) then please do wave your hands in the air before dropping me a line ;-)

And beyond that I take the opportunity to hope all of You a most merry Christmas (free of unnecessary holiday stress) and en excellent slide (snap?) into the New Year! :D

FRJe vais oser et me lancer dans mon premier post dans le forum TE... et espre ne pas l'avoir mis dans la mauvaise catgorie!
Bref, en plongeant droit dans la raison d'tre de ce petit texte: y en a-t-il parmi vous qui sont Genve/dans la rgion la fin de la semaine prochaine/dbut de l'anne 2007? Bien que j'ai un nombre d'amis y visiter, je serai bien plus qu'heureuse de rencontrer quelques TEiens (a marche moins bien en FR qu'en English...) pour aller s'abandonner aux vues de la ville/rgion et de se permettre de prendre quelques (milliers! ;D) de photos sans devoir avoir l'impression d'nerver le mode. Pas vraiment un TE Trek puisque je n'ai pas de plans spcifiques en tte...
Je serai aussi bien plus qu'ouverte dcouvrir de nouveaux endroits autour du lac (ou au-del), alors si vous connaissez un endroit qui en vaut le dtour, ou encore mieux si vous avez envie d'y aller faire un tour en (ma toute petite) compagnie alors je vous prie de bien vouloir me faire un (norme) signe ;-)

Mis part me petite requte personnelle, je me permets de Vous souhaiter un merveilleux Nol (sans stress, svp) et une nouvelle anne haut en couleurs (et images!) :D
Reply With Quote
Old 01-03-2007, 09:24 AM
cessy cessy is offline
TE Junior Member

Default Re: End of year visit / visite de fin d'anne : Genve / CH

Hallo Julia

sorry just read your thread
r u still in geneva ? don't hesitate to contact me (my email is in my intro)
merry christmas and happy new year to you

cessy
Reply With Quote
Old 01-03-2007, 04:53 PM
leiju leiju is offline
TE Junior Member

Default Re: End of year visit / visite de fin d'anne : Genve / CH

Hey thanks for the msg... I'm already back in rainy Luxembourg...
Happy New Year to you too! Hope it all went well and that the year has started well ;D

All the best,
Julia
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules