Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes

Great boa 2016-11-29 8:51

Hej Gert,
ja det var verkligen en verraskande mngd sn som kom, vilken tur att jag fick p nya dubbdck 2 dagar innan:) Ett fint foto hr med underbara frger, ljus och vacker arkitektur! Jag jobbade extra som snskottare tidigare frresten. Faktiskt ett rtt trevligt jobb nr man kan beundra Stockholm frn taksarna, en vy som inte alla fr chansen att se. Din bild r tagen i rtt gonblick, med mannens ansikte synligt och snn som precis rasar ner mot gatan(runt Mariatorget nnstans? Bellmansgatan kanske?)

Hlsningar/
Boa

Old 11-29-2016, 05:14 PM
holmertz holmertz is offline
TE Expert

Default To boa: gatan

Hej och tack,
Jag anade nstan att du skulle fastna fr den hr bilden. Om du hade tittat p WS-bilderna s hade du sett att det var p Brnnkyrkagatan (mitt emot puckeln), vid korsningen med Bellmansgatan.
Ha det bra,
Gert
Reply With Quote
Old 11-29-2016, 07:24 PM
boa boa is offline
TE Junior Member

Default puckeln

Ja sjlvklart, jag skrev nog bara fel. Jag har tagit nn bild hr tidigare fast p sommaren. Ljuset och frgerna blir fantastiska hr p kvllen.
Och ja, jag har svrt att motst sna hr foton. Mycket bra fngat, och med bildsinne. Snyggt!
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules