The TrekEarth Forums - View Single Post - New thread about points counting
View Single Post
Old 11-10-2011, 08:11 PM
paololg's Avatar
paololg paololg is offline
TE Expert

Question Points halved

Dear Viviane,
would have been better not delete my post but to move in this new discussion. You would have give me the opportunity to reply to Mariusz and Malgorzata, as it should be right in a discussion forum.
The issue is not about the points, that have no value and does not certify the skill of the photographer. I hope that this misunderstanding is related to the work that they are doing on the site. The main issue is that there is never any warning on the site. It would simply to write: "Today, you will see your points halved, but this is due to our maintenance and problem solving." It would be a demonstration that in TE also the photographers are important. Without the photographers, there would be no pictures, there would not be advertising, there would not be TE. The patrimony of TE are not the pictures, but the photographers!
Ciao, have a nice night!
Paolo

Cara Viviane,
sarebbe stato più corretto non cancellare il mio post, ma di spostarlo in questa nuova discussione. Mi avresti dato la possibilità di rispondere a Mariusz e Malgorzata, come è giusto che sia in un forum di discussione.
La questione non sono i punti, che non hanno nessuno valore e non attestano la bravura di un fotografo. Io spero che questo disguido sia riferito al lavoro che loro stanno facendo nel sito. La questione principale è che non c'è mai nessun avvertimento nel sito. Sarebbe sufficiente scrivere: "Oggi, vedrete i vostri punti dimezzati, ma ciò è dovuto alla nostra manutenzione e alla soluzione dei problemi". Sarebbe una dimostrazione che in TE anche i fotografi hanno importanza. Senza i fotografi, non ci sarebbero le foto, non ci sarebbe pubblicità, non ci sarebbe TE. Il patrimonio di TE non sono le fotografie, ma i fotografi!
Ciao, buona notte!
Paolo
Reply With Quote